top of page

Vuurlopen en zweethutten..

"School of transpersonal education" , study in personal and spiritual empowerment. Klinkt wel fancy toch? Een initiatie kreeg ik van Peggy Dylan, 's-werelds beste vuurlooptrainster die er is. Hoe cool, of beter gezegd: hoe hot is dit? ( nou heel heet,o.a. vuurlopen, zweethutten) Deze initiatie was nodig om eind augustus mijn opleiding als "vuurloop instructeur" af te ronden. Dit alles om jullie de fantastische ervaring te kunnen geven dat veel wat voor de mind onmogelijk lijkt, toch te ervaren als mogelijk. Wij 'human species' zijn zo ongelofelijk krachtig en ik help je graag bij het ontdekken van jouw potentieel. Deze initiatie was nodig om eind augustus mijn opleiding als "vuurloop instructeur" af te ronden. Dit alles om jullie de fantastische ervaring te kunnen geven dat veel wat voor de mind onmogelijk lijkt, toch te ervaren als mogelijk. Wij 'human species' zijn zo ongelofelijk krachtig en ik help je graag bij het ontdekken van jouw potentieel. 

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon
bottom of page